Η Μαρία Σάκκαρη άνοιξε την καρδιά της στην Άγια Τομλιάνοβιτς, σε μία εξομολογητική συνέντευξη στο Tennis Channel, όπου μίλησε για τη σχέση της με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Οι δύο τενίστριες, οι οποίες είναι και πολύ καλές φίλες, συζήτησαν σε χαλαρό κλίμα, με τη Μαρία Σάκκαρη να αναφέρεται σε άγνωστες πτυχές της ζωής της τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδων.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η Μαρία Σάκκαρη έκανε αποκαλύψεις για την προσωπική της ζωή, τον αρραβωνιαστικό της Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, αλλά και τον προγραμματισμένο γάμο τους που θα γίνει μέσα στο 2027.
Για το πότε κατάλαβε ότι εκείνος είναι ο «έναν και μοναδικός», η Μαρία Σάκκαρη δήλωσε: «Ήταν πολύ καιρό πριν. Τους πρώτους τρεις, τέσσερις μήνες της σχέσης μας. Στην πραγματικότητα ήρθε να με δει να παίζω στο French Open το 2021. Το να φτιάχνεις αναμνήσεις από την αρχή της σχέσης σου είναι πολύ σημαντικό και μας δένουν πολύ σημαντικές στιγμές.
Και εκείνο το καλοκαίρι που ήμασταν μαζί στην Κρήτη ένιωσα πως “θεέ μου” δεν θέλω να τον χάσω αυτό τον τύπο ποτέ στη ζωή μου. Είναι ο μοναδικός. Του είπα πως είμαι ερωτευμένη μαζί του από όταν ξεκινήσαμε να βγαίνουμε επίσημα. Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Όταν ξέρεις, ξέρεις και εγώ ήξερα. Είμαι πολύ τυχερή».
Αναφερόμενη στον επερχόμενο γάμο της και στα σχέδιά τους, είπε: «Άσε μην τα ρωτάς. Ξέρεις πώς είναι οι ελληνικοί γάμοι. Ετοιμάζουμε έναν “μικρό” γάμο με 500–600 καλεσμένους. Θα είναι ωραία και είμαι τόσο ενθουσιασμένη».
Στη συνέχεια, η Μαρία Σάκκαρη έδειξε στην κάμερα το δαχτυλίδι των αρραβώνων της.
