ΕλλάδαΚοινωνία

Θεσσαλονίκη: Καρκίνο σε τελικό στάδιο είχε ο γιατρός που αυτοπυρπολήθηκε

ÍÏÓÏÊÏÌÅÉÏ ÐÁÐÁÃÅÙÑÃÉÏÕ ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÓÇ.

Συγκλονισμένη είναι η ιατρική κοινότητα της Θεσσαλονίκης κι όχι μόνο για τον γιατρό και διευθυντή της ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπαγεωργίου, ο οποίος αυτοπυρπολήθηκε στην αυλή του σπιτιού του και πέθανε λίγες ώρες αργότερα.

Ο 60χρονος γιατρός κατέληξε το απόγευμα της Δευτέρας στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» όπου και διακομίσθηκε με εγκαύματα πρώτου βαθμού στο 80% του σώματός του.

Σύμφωνα με τον Alpha, ο γιατρός είχε καρκίνο από το 2019 και τον τελευταίο καιρό η υγεία του είχε επιδεινωθεί, καθώς ο καρκίνος είχε κάνει μεταστάσεις και η κατάστασή του ήταν μη αναστρέψιμη.

Άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί του κάνουν λόγο για έναν εξαιρετικό επιστήμονα και άνθρωπο, ο οποίος εργαζόταν μέχρι και την τελευταία στιγμή στο νοσοκομείο.

«Μέχρι τελευταία στιγμή, την Πέμπτη έκανε μάθημα στους γιατρούς της ΜΕΘ και την Παρασκευή ήταν εκεί και έβλεπε με τους νοσηλευτές διάφορα θέματα, συστημάτων της ΜΕΘ. Μέχρι τελευταία στιγμή ήταν στη δουλειά κανονικά» τόνισε συνάδελφός του.

ΠΗΓΗ

Δείτε επίσης
Ελλάδα

Δίκη για τον μικρό Άγγελο: Η μητέρα του αρνήθηκε ότι τον κακοποίησε – Έριξε την ευθύνη στον τότε σύντροφό της

H 27χρονη μητέρα του τρίχρονου Άγγελου, που βρήκε τραγικό θάνατο μετά από κακοποίηση πριν από ενάμιση χρόνο στο…
Ελλάδα

Έρχονται μεγάλες αλλαγές για τα ηλεκτρικά πατίνια, υποχρεωτική η ασφάλιση

Πλέον έρχονται μεγάλες αλλαγές με νέες ρυθμίσεις για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών προωθεί η κυβέρνηση, με στόχο…
Ελλάδα

Κατάσχεση 12.000 τόνων λαθραίου ναυτιλιακού πετρελαίου στο λιμάνι του Βόλου

Μπλόκο σε ένα πλοίο που μετέφερε μεγάλη ποσότητα λαθραίων καυσίμων στο λιμάνι του Βόλου έστησε η ΑΑΔΕ και…

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του Dropmedia.gr για να λαμβάνετε κάθε μέρα τα σημαντικότερα θέματα στο inbox σας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *